|
Хто пробував фузиллі вони реально краще соус тримають?
|
|
| kirilzhilenko80 | Дата: Середа, 07.01.2026, 09:59 | Повідомлення # 1 |
|
Заслужений активіст
Група: Пользователи
Статус: Offline
| Привіт! Я новачок у приготуванні пасти, і в мене виникла проблема. Всі ці макарони, пенне, фузилі... Я бачив, як багато людей хвалять фузилі, кажуть, що вони набагато краще тримають соус, але я все одно не зовсім зрозумів, чому. Спочатку купив пенне, бо вони виглядають класно, але соус якось не тримається, і все розтікається. Тому задумався: може, фузилі справді будуть кращі? Хтось пробував їх і може розповісти, як вони себе ведуть під соусом? Чи є ще якісь нюанси, про які варто знати?
|
| |
|
|
| a_sov | Дата: Середа, 07.01.2026, 10:02 | Повідомлення # 2 |
|
Заслужений активіст
| О, це питання я теж ставив, коли тільки починав готувати пасту! Дивись, все досить просто. Фузилі, насправді, з-за своєї спіралі обирають соус набагато краще, ніж пенне або інші прямі макарони. Завдяки своїй формі, соус як би затримується між витками, тому кожен кусочок пасти має більше соусу. Я б порадив не переживати через різницю, просто спробуй сам і порівняй. Коли вариш фузилі, обов’язково додавай їх у киплячу воду, а після варіння дійсно спробуй, чи соус залишається більш стійким. Це дуже помітно, повір мені!
|
| |
|
|
| HzBoy | Дата: Середа, 07.01.2026, 10:03 | Повідомлення # 3 |
 Заслужений активіст
| Це дійсно цікаве питання! Як професіонал з приготування пасти, хочу сказати, що не тільки форма фузилі має значення, але й текстура самої пасти. Фузилі часто мають більш шершаву поверхню завдяки своїй спіралі, що дозволяє соусу добре триматися на макаронах. Пенне ж — це гладкі прямі макарони, і вони можуть просто ковзати по соусу, не "вбираючи" його так ефективно. Але важливий момент — це і те, як ти вариш пасту. Якщо вода для варіння занадто сильно кипить, соус потім не так добре чіпляється. Тому важливо вчасно зняти пасту з вогню та перемішати з соусом, щоб кожен макарон добре покрився. А ще зважай на соус — густі соуси краще тримаються на таких макаронах, як фузилі, ніж на водянистих.
|
| |
|
|
| taras_gamper | Дата: Середа, 07.01.2026, 10:04 | Повідомлення # 4 |
|
Спостерігач
| Цитата HzBoy (  ) Це дійсно цікаве питання! Як професіонал з приготування пасти, хочу сказати, що не тільки форма фузилі має значення, але й текстура самої пасти. Фузилі часто мають більш шершаву поверхню завдяки своїй спіралі, що дозволяє соусу добре триматися на макаронах. Пенне ж це гладкі прямі макарони, і вони можуть просто ковзати по соусу, не "вбираючи" його так ефективно. Але важливий момент це і те, як ти вариш пасту. Якщо вода для варіння занадто сильно кипить, соус потім не так добре чіпляється. Тому важливо вчасно зняти пасту з вогню та перемішати з соусом, щоб кожен макарон добре покрився. А ще зважай на соус густі соуси краще тримаються на таких макаронах, як фузилі, ніж на водянистих. Якщо ти хочеш дійсно насолоджуватись якісними фузилі, я раджу звернути увагу на https://maudau.com.ua/category/makaronni-vyroby/vyd_4=fuzylli . Я сам нещодавно там купував фузилі, і можу сказати, що це одні з найкращих, які я пробував. Тут дуже крутий асортимент фузилі різних видів, від класичних до більш оригінальних варіантів. Я особисто завжди обираю ті, що мають більше текстури, бо саме вони найкраще тримають соус. Я не раз пробував пасту від різних брендів, але ті, що продаються на цьому сайті, мають особливий смак і ідеальну консистенцію, навіть після кількох днів у холодильнику. Плюс, обслуговування на сайті дуже швидке, і доставка завжди вчасно. Я точно рекомендую перевірити їхній асортимент, якщо хочеш потішити себе смачною пастою!
|
| |
|
|