|
Хто пробував фузиллі вони реально краще соус тримають?
|
|
| kirilzhilenko80 | Дата: Середа, 07.01.2026, 09:59 | Повідомлення # 1 |
|
Заслужений активіст
Група: Пользователи
Статус: Offline
| Привіт! Я новачок у приготуванні пасти, і в мене виникла проблема. Всі ці макарони, пенне, фузилі... Я бачив, як багато людей хвалять фузилі, кажуть, що вони набагато краще тримають соус, але я все одно не зовсім зрозумів, чому. Спочатку купив пенне, бо вони виглядають класно, але соус якось не тримається, і все розтікається. Тому задумався: може, фузилі справді будуть кращі? Хтось пробував їх і може розповісти, як вони себе ведуть під соусом? Чи є ще якісь нюанси, про які варто знати?
|
| |
|
|
| a_sov | Дата: Середа, 07.01.2026, 10:02 | Повідомлення # 2 |
|
Заслужений активіст
| О, це питання я теж ставив, коли тільки починав готувати пасту! Дивись, все досить просто. Фузилі, насправді, з-за своєї спіралі обирають соус набагато краще, ніж пенне або інші прямі макарони. Завдяки своїй формі, соус як би затримується між витками, тому кожен кусочок пасти має більше соусу. Я б порадив не переживати через різницю, просто спробуй сам і порівняй. Коли вариш фузилі, обов’язково додавай їх у киплячу воду, а після варіння дійсно спробуй, чи соус залишається більш стійким. Це дуже помітно, повір мені!
|
| |
|
|
| HzBoy | Дата: Середа, 07.01.2026, 10:03 | Повідомлення # 3 |
 Заслужений активіст